۱۳۸۸ شهریور ۲۷, جمعه

دو بازداشتی از تجاوز جنسی در زندان می گویند

دو بازداشتی از تجاوز جنسی در زندان می گویند

موضوع تجاوز جنسی در زندانهای ایران پس از انقلاب اسلامی موضوعی است که بارها توسط گروه ها و احزاب مختلف سیاسی و مردم عادی مطرح شده اما مقامات جمهوری اسلامی یا آن را رد کرده اند و یا بدون اشاره از آن گذشته اند. حوادث اخیر و پیامدهای پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری باعث شد که برای نخستین بار یکی از مقامات جمهوری اسلامی موضوع تجاوز جنسی در زندانهای ایران را به شکل آشکاری مطرح کند. مهدی کروبی که دو دوره ریاست مجلس را به عهده داشته و از مشاوران ایت آلله خمینی رهبر انقلاب اسلامی بوده شواهد تجاوز جنسی در زندانها و بازداشتگاههای ایران را علنا ارائه کرده است و شهود را به مجلس شورای اسلامی معرفی نموده. در بسیاری از وبسایت ها شرح حوادث زندان و نوع رفتار با بازداشت شدگان مطرح شده است. هفته گذشته علی جوانمردی از صدای آمریکا با دو تن از این افراد مصاحبه کرد و شما گزیده هایی از آنرا در برنامه های صدای آمریکا دیدید. مریم صبری بیست و یک ساله و ابراهیم شریفی، از شاهدان مهدی کروبی برای اثبات تجاوز جنسی در زندان، تجربه بازداشت خود را چنین روایت کردند:

http://tafsirkhabar.blogspot.com/2009...
مریم صبری بیست و یک ساله و ابراهیم شریفی، از شاهدان مهدی کروبی برای اثبات تجاوز جنسی در زندان، تجربه بازداشت خود را چنین روایت کردند
ابراهيم شريفي از فعالين دانشجويي

او كه از وبلاگ نويسان و هواداران و ناظرين انتخابتي مهندس مير حسين موسوي بود 3 روز بعد از انتخابات توسط گروهي بازداشت شده و پس از يك هفته به دليل شدت جراحات وارده به بيمارستان منتقل شد.

بار ديگر مجددا در منزل پدري اش در اقدسيه بازداشت شد به دليل شدت جراحات وارده از تجاوز و شکنجه به بيمارستان منتقل و آزاد شد

لازم به ذكر است كه وي از دوستان محمد مهدي اصغر مدير تيم اي تي وزارت كشور بوده كه آمار واقعي تقلب در انتخابات را منتشر كرده بود كه اشتباها عسگري ناميده مي شود ادعا مي شود آقاي اصغر قبل از كشته شدن توسط حكومت در يك تصادف ساختگي usb حاوي اطلاعات واقعي خودرا به وي داده است :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر